Bestil
Facebook-tekster
hos dygtige tekstforfattere med fuld tryghed, til faste priser og med hurtig levering.
Indhold på Facebook i form af opslag er en supergod måde at komme ud med sine budskaber på. Ved at dele og lave godt indhold af høj kvalitet kan du positionere dig gennem dine opslag. Det er en måde, hvorpå du kan dele din viden og erfaring med kunderne. Men det kan også være lidt af en udfordring, for hvad virker lige præcis bedst for din virksomhed og dine kunder?
Det er et par helt essentielle ting, der skaber gode Facebook-opslag. Det har både noget at gøre med tekstens form, længde og det visuelle. Men der findes ikke en opskrift for det "perfekte" opslag. Det skyldes, at virksomhederne og siderne på Facebook er forskellige, når det kommer til målgruppe, specialisering og visioner. Derfor skal man altid tænke over den enkelte virksomheds behov, når det kommer til at skrive gode opslag. Det er dog vigtigt at tænke over følgende:
Dine opslag skal skabe en eller anden form for værdi for læseren. Det kan fx være i form af nyttig information, relevante diskussioner eller godt underholdende indhold. Du skal altså i højere grad tænke over, hvad dine kunder er interesseret i at læse, end blot hvad du vil kommunikere.
Det er en rigtig god idé at sørge for, at dine opslag har en form for rød tråd. Det kan være i form af 2-3 forskellige kategorier, du skriver og deler om, det kan være, hvor ofte opslagene kommer ud, eller det kan være i opslagets udforming. Opslagene skal også passe til din overordnede vision og det brand, din virksomhed står for.
Gode opslag giver læseren lyst til at interagere. De skal være inddragende, og det er altid en god idé at stille spørgsmål. Sørg samtidig for at holde det simpelt, så det også er nemt for læseren og dine kunder at interagere og kommentere, uden at de skal tænke sig om i alt for lang tid. Når dine følgere interagerer med dine opslag ved at "synes godt om", dele eller kommentere, så har det også indflydelse på Facebooks algoritmer, og dine opslag når længere ud.
Vi sørger altid for at skrive opslagene ud fra din virksomheds behov samt jeres overordnede vision. Vi går meget op i, at opslagene er af høj kvalitet, og vores superdygtige editorer skriver dem lige ud fra jeres retningslinjer. Vi sender de færdige opslag direkte til din mailboks klar til brug. Skulle du have kommentarer eller ændringer, så tager vi os nemt og hurtigt af det. Vi kan også nemt vejlede dig, hvis du er i tvivl om, hvilken løsning der passer bedst til dig.
Hvis du og din virksomhed gerne vil have Facebook-opslag af høj kvalitet, som også er relevante for læseren, så sender du nemt opgaverne til os. Det kan være utrolig svært for ambitiøse virksomheder at nå alt inden for en fornuftig tidsramme, derfor kan du nemt lade os tage os af teksterne. Du udfylder nemt vores Templates med alle de relevante informationer, så sender vi opgaven videre til den editor, der passer lige jeres behov. Vi går i gang med det samme, og du får filen tilbage, når det passer dig.
De fleste virksomheder har for længst fået øjnene op for, hvad annoncering på Facebook kan betyde for virksomheden. Svaret er selvfølgelig en hel del. For det kan både betyde, at mange flere får kendskab til dit brand og dine ydelser, og det kan betyde flere kunder, der vælger din virksomhed. Det er nemt at købe en Facebook-annonce, men det er sværere at få lavet en annoncetekst, der faktisk virker.
Du er ikke den eneste virksomhed, der laver annoncer på Facebook, og du er helt sikkert heller ikke den eneste i din branche. For at få folk til at bruge tid på lige netop din annonce kræver det ikke, at du råber højere og bruger flere penge. Det kræver, at du har tekster af virkelig høj kvalitet.
Din overskrift skal være fængende og interessant. Det kan være svært i sig selv, for du har ikke mange tegn tilladt i din annonce. Derfor skal teksten være superskarp for at fastholde læseren. Den skal være kort, letforståelig og letgenkendelig. Men den skal samtidig være så spændende, at man ikke kan undgå at stoppe ved teksten. Ellers risikerer du, at den forsvinder i mængden.
Det er vigtigt, at din annoncetekst er unik. Mange virksomheder kopierer hinanden, men det betyder, at mange tricks er set før. For at skille sig ud skal din tekst altså være unik, så den giver din læser noget nyt. Det kan både være i form af det, du tilbyder og lægger vægt på, og det kan være unikt i forhold til den måde, du vælger at præsentere det på.
Det gælder alle former for tekster, men det er vigtigt, at dine annoncetekster føles relevante for modtagerne. Du skal skrive det, som de vil høre, og du skal skrive dig ind til den kontekst eller det problem, som dine kunder står med. Du skal ikke fortælle det, som du allermest vil sige, du skal fortælle det, som kunden vil høre.
Se eksempel på
Facebook-tekster
.
“Vi har effektiviseret bestillings- og produktionsprocessen, ensartet priserne, indført hurtig levering på alle opgaver og fjernet kravene om minimumsbestillinger. Det er nye tider for bestilling af tekster 'outhouse'!”